Ett "#%¤& statement!!!

Jag är förbannad. Jävligt förbannad.
Har så mycke skit i mig som bubblar så ni anar inte.

Människor som av någon anledning, till vilket j-vla pris som helst måste göra ner andra för att själva få "lysa" lite är ett BIG NO NO!!! Vad hände med empati? Hallååå??
Eller varför inte "rent folkvett"? Stor brist på det hos vissa människor.. Helt klart.

Har du issues, ta tag i dina problem istället för att dra ner andra i din egen skit.
Ta ansvar!!! Jag tar ansvar över mitt och gödslar det inte över andra.
Skulle inte stå ut med mig själv då. Gör man det är man ute på hal is.
Tillslut brister den under dina fötter och då sjunker du ensam.
Stackars bortgjorda människa....

Ska slå lite på en boxningssäck. Sen släpper jag det.
Står över allt det här.


HEPPÅRE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback