Dagens.

Roligt det där med ilska..
Det känns jävligt nyttigt och hälsosamt kan jag säga.
Inte för att någon gör mig illa nu, utan det är all skit jag har burit inom mig som kommer upp till ytan. Skönt är det, och jag tar ut det på gymmet. Love it.. ;)

Det är som "de" säger- man kan inte sopa allt under mattan. Skiten måste fram.
Jag tar hand om det på mitt sätt. Funkar utmärkt.

Imorgon blire att träffa Susanne en sväng efter jobbet. Ska få till en frisörtid i veckan med är det tänkt. Empaahn på torsdag och gymmet med Malle nån dag med. Veckan kommer gå fort med andra ord. :)





Pssst.. Vill ni veta en sak? Han är den finaste jag vet... ♥

Dax för sängen nu.. Avslutar inlägget med denna..
Så vacker... :)





Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback