Sunday it is...

GUVD. :)

Trött men glad. Så kan man väl sammanfatta mitt tillstånd just nu.

Ska ge en resumé av helgen, här kommer den!

Fredag:

Jobbade till strax innan tre, sen bar det av hem till Nea på lite make up och vin. Observera vin.. ^^
Har aldrig delat en flaska rött  med någon så fort som den eftermiddagen. Kände av det med kan jag säga.
Mötte upp Classe på Hamnfesten sen där vi satte oss. After work it was. :)
Köpte en heliumballong med som vi hade jävligt roligt åt. Jag hade aldrig testat att andas in det förut och det var sjuuukt kul kan jag säga! :) Käkade sen på Bishop Arms och hann även med en drink på Harrys. När Classe åkt hem gick jag o Nea ner till Hamnfesten igen men kände ganska snabbt att vi var klara för kvällen. Gick hem till mig och hennes man kom och hämtade henne där.
En toppenkväll var det iaf! :)

Igår:

Hängde under dagen med Ulrika och hennes lille Kalle på hamnfesten. Käkade och lapade sol mest och det var riktigt trevligt. På kvällen kom Emelie förbi och vi stack vidare till några kompisar till henne. Blev tillsist öltältet nere vid ån där vi satt och snackade skit med resten av Linköping kändes det som. Riktigt mycket folk var det och trevlig stämning.
Dansade av oss senare på Harrys och efter en kebab i magen var jag redo för sängen.

Tack för en toppenhelg allihopa! :)

Nu ska jag fixa lite mat, sen blir det att lägga sig ute ett tag i solen.
Hoppas det fina vädret är här för att stanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback