In the arms of an angel...

Har inte så mycket att skriva denna afton...

Kan ju meddela att jag iaf är ganska nöjd över ledigheten som infinner sig nu tills på måndag. :)
Den är välbehövlig och jag har nästan inget planerat för en gångs skull. Kommer fylla dagarna med det som faller mig in. Imorrn ska jag träna o sen träffa Empan, får se vad vi gör.. Brukar ju bli bra oavsett.. ;)
På söndag ska jag hem till Erica o Henrik o mysa bebis lite.. Ska bli skoj!
Vill grilla oxå men det hinns väl med nånstans där oxå antar jag.. :)

Nu ska jag gå o göra mig lite gröt, vet att klockan e mycket men jag tror jag fått en släng av magkatarr. Inte de roligaste att pilla i sig, men med mycket sylt funkar det faktiskt. E ju som bomull för maggen oxå vilket e bra. :)

Sen ska jag nog krypa ner, läsa lite och sen somna. Här sätts ingen klocka utan imorrn sover jag tills jag vaknar, av mig själv. (Vilket säkert blir runt sju men ändå!)  :)

Ha en skön fortsatt kväll..

Bra känns det.... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback