I want this.

Total utmattning.
Sitter i soffan efter ett hårt pass på gymmet. Gick riktigt bra, trots ömma muskler.
Låg kvar i sängen länge idag, behövde det kände jag. Låg och lyssnade på glada studenter som spexade utanför. E ju SOF nu denna helg så det e fullt med overallklädda människor på stan.
Synd att man inte e student, vill oxå springa runt i overall o festa.. :)
Borg skulle festa till det ikväll, hoppas du får riktigt kul gumman!!

Jag själv ska hoppa in i duschen o sen cykla hem till Ekholmen där pappa ska firas.
Ska bli skönt o tade lite lugnt. Blir det inte allför sent så joinar jag David & co sen för att se schlagern. Men men, möjligt att man blir kvar i Ekholmen med.

Igår efter jobbet åkte jag hem till Tessan i Vikingstad. Jennie o hennes lilla Tage kom och hämtade mig med bilen. Åt smörgåstårta, (med betong på ÅT) chips o en massa godis. Kunde ha rullat hem för egen maskin därifrån.. :)
Hade en riktigt mysig kväll, perfekt fredag med andra ord! ^^

Ska ta o pyssla om mig lite nu, duscha, smörja in mig o fixa naglara.. Har ju en nagel som e helt cp efter att jag klämde fingret i en ståldörr på jobbet. Ska inte säga vad jag tycker fingret ser ut som men ni som sett den vet ju.. Haha! ;)
Aja, han växer väl ut den lille stackarn. Har inte ont längre iaf så det e ju bra...

Hoppas ni får en skön kväll för det ska jag ha och
för h-vete Sverige, se till o vinn nu!!

Tingaling! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback