I have a "kanelbulle-moment".

Min dag började surt...
Värkande axlar och ett dunkande huvud. Regnet hängde i luften när jag kl sju släpade mig ut ur min lägenhet och in i bilen. Första timmen var lite tuff, kände mig inte alls på topp men efter en ipren vände allt, som tur var!!
Efter det rullade dagen på, fort som vanligt. :)

Handlade lite fika på hemvägen då min morfar, hans dam och min mor skulle komma hit under kvällen. Halv sju ringde det på dörren och morfar och Marianne klev in. De gillade lägenheten och hade med sig en superfin blomma. Ser ut som en miniros typ och den ska få bo på min balkong sen när det blir lite varmare.
Har haft en supertrevlig kväll med fika o en massa prat.
Köpte mini-bullar som var hur goda som helst.. Tur för mig att det finns några kvar.. ;)

Ser fram emot morgondagen, ska hem till Tessan och svulla med Jennie och hennes lilla Tage. Har inte sett honom på ett bra tag nu så han har säkert växt massor! Det händer ju så mycket första tiden sådär med de små.. ^^

Nu blir det lite "Sex and the City" och sen ska jag sova.



Kul man kan ha med en webcam by the way.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback