Antiklimax

Pepp som få, tog jag min blå lilla cykel och for iväg till gymmet efter jobbet, redo för att dansa lite bongo-bong. Men så blev det ICKE.

Står i salen, väntar på instruktören. Märker visserligen att det är väldigt få på passet. (Sist var det fullt..)
Sen kommer det in en karl med mitsar och säger att passet blev inställt och att vi nu ska köra box istället. Gillar det egentligen men jag blev så anti.. Gick med de andra brudarna ut och suckade ikapp med dem istället.
Det hela slutade med att jag körde kondition och sen blev det fokus på armar. Inte riktigt vad jag hade tänkt somsagt men vad gör man? Aja.. Shit happens. Bra av nautilus med att meddela så många som möjligt innan om att passet är inställt. Det ska dem ha kred för. Synd att de inte hann ringa mig bara.. :)
Nog om det..

Jobbar bara imorrn oxå, sen är vi lediga tills måndag. GUD så skönt det ska bli! :)
Har inte så mycket planerat än men e fasligt festsugen så nått sånt lär det väl bli.

Ska slänga filten över mig här nu o mysa framför teven..

Hoppas..... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback