Våffeldagen!

Onsdag, lill-lördag, "mitt i veckan" men framför allt våffeldagen!!

Ja, det ska ätas våffla med grädde och sylt. :)
Varför gör man inte våfflor oftare??

En annan sak man inte får glömma är LÖNEN som trillar in på kontot idag. Tack gode guud!
Har aldrig längtat så mycket efter lön som nu! Förhoppningsvis får jag min norska lön med vilket ger ytterligare ett tillskott i kassan. ^^

Innebandyn sket det sig med... Har ont i halsen och har varken tid eller råd att bli sjuk(are). Sannolikheten för att mitt tillstånd skulle förvärras efter innebandyspel är ganska stor, tyvärr...

Ska avrunda här och ta mej ett välförtjänt bad innan det är våffeltajm!
Mmmmm.... ;)



Kommentarer
Postat av: johanna

Fin blogg du har... våfflor är så gott =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback