This is a short one,,,

Blir ett kort inlägg för jag måste sova.
Försov mig imorse och avskyr att starta dagen med stress..
Nae så nu äre sova som gäller.. :)

Har varit hos bror en sväng ikväll efter jobbet. Han ser hur bra som helst, säkert skarpare än vi utan synfel tom!
Tycker det e helt fantastiskt att man kan operera ögonen så och att ögat läker på bara några timmar.

Dagen har annars varit bra, mycket att göra hela tiden så man sitter inte still särskilt långa stunder.
Numera kommer vi sitta ute på lagret bredvid verkstan så innan jag går och lägger mig så ska jag leta reda på min sköna fleece tröja. Det är rätt kallt därute nämligen. Det är visserligen skönt när man jobbar med kroppen.

Innan jag avslutar måste jag bara nämna det att jag förmodligen har världens bästa och goaste vänner i mitt liv. Om ni bara visste hur mycket ni betyder hela högen. Love you all.. :)

Fleece o sen sängen fåre bli nu...
Är pepp på fredag, guuu så skönt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback