Supersöndag!!! :)

Alltså.

Vaknade imorse av en vidrig dröm som hängde kvar ett bra tag. Mådde pissigt hela morgonen och tänkte att jag säkert fått ktäksjukan och att detta skulle bli en skit-dag. ICKE! :)

Fick spelet och drog med pappa till nkpg. Här skulle det letas soffa! :) Åkte runt en sväng och av en slump stannade vi till på "Soffgruppen". Tänkte inte gå in först för det såg sådär dyrt och lyxigt ut.. Men in gick vi och där stod den! Min soffa! :D
En mörkgrå tresitts soffa med divan för endast 5995 riksdaler. Ett riktigt kap med andra ord. Gött att hitta soffan man letat efter till ett sånt bra pris! Den köptes och kommer att köras till Linköping när det är dax. ^^

Tog en tur in på Gina oxå och köpte ett par sånna dära "jeansleggings" som jag för ett tag sedan lovade mig själv att aldrig köpa. :) Tog inte lång tid innan jag började digga dem och nu har jag ett par i min ägo. :)

Nu rullar Beck på teve som jag gluttar på emellanåt..
Ska sussa efter det då det är jobb tidigt imorgon igen.

Igår var jag förresten hos Fia o bror. Kikade på Robinson som verkar vara hårdare än någonson tidigare. Det är iofs rätt, är ju ingen semester de är på och det är ju en fin kosing de kan vinna så. :)

Nu ska jag återgå till Beck, Gunvald och de andra på fyran...

Hade fint!

Kommentarer
Postat av: Jojjo*

Håller me till fullo när d gäller mys-jeans-leggings..me love:)o Robbinson..störtsa skräcken o lite förvirrande;)Hörs sen gums!Puss

2009-03-23 @ 13:25:04
Postat av: Fia

Jag tror inte det blir nån spiral, finns en del skit med dem med.. får avvakta o hoppas på en mirakellösning helt enkelt :)

Kul med soffan!! O vad roligt att inreda en ny lägenhet sen, nästan så man blir sugen på att flytta igen för att få göra allt det roliga :D

puss o kram

2009-03-23 @ 21:05:43
Postat av: Fia

Jag tror inte det blir nån spiral, finns en del skit med dem med.. får avvakta o hoppas på en mirakellösning helt enkelt :)

Kul med soffan!! O vad roligt att inreda en ny lägenhet sen, nästan så man blir sugen på att flytta igen för att få göra allt det roliga :D

puss o kram

2009-03-23 @ 21:06:50
Postat av: Fia

Jag tror inte det blir nån spiral, finns en del skit med dem med.. får avvakta o hoppas på en mirakellösning helt enkelt :)

Kul med soffan!! O vad roligt att inreda en ny lägenhet sen, nästan så man blir sugen på att flytta igen för att få göra allt det roliga :D

puss o kram

2009-03-23 @ 21:07:15
Postat av: Åsa

Du får väl hjälpa mig att inreda sen? :)



pussi*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback