Softish

Ett lyckat besök på cloettacenter.
Och JA de hade god choklad där. :)
Make Up store var där oxå och visade lite vårnyheter. Bland annat en parfym (som jag inte minns namnet på.) Den blir det att önska sej sen när jag fyller år. Då är säkert den bruna bananen slut oxå. ;)

Nu ska jag bada, sen gå runt i myskläder heeela kvällen och inte göra mer än att äta något o sen glo på film.
Trött som ett as är jag... Inte mycket energi och minus i sömn.. Måste prioritera den lite mer än jag gjort den senaste tiden..

Spend all your time waiting for that second chance..
For the break that will make it OK..
There's always some reason to feel not good enough..
And it's hard at the end of the day..
I need some distraction or a beautiful release..
Memories seep from my veins..
Let me be empty and weightless and maybe,
I'll find some peace tonight...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback