Lucky me.. ;)

Tjosan!

Nyss hemkommen efter ett besök i Tornby. Var på jakt efter något fint i turkos kulör. Som bekant är det 25 års fest nästa helg där temat är turkos. Bra där, har inte ett plagg i den färgen. :)

Fanns lite snyggt på Gina faktiskt. Det tråkiga är väl att de flesta antagligen kommer att komma dit i likadana kläder då många säkert handlar där. Hittade en t-shirt/ tunika på Bikbok som jag redan har fast i annan färg. Den älskar jag så det vore kanske nått. Turkos är ju snyggt med när man har lite färg. Får tänka på sommaren.. ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bär det av till morfar o hans Marianne i Gottfridsberg.
Ska bli niiice med gott sällskap och goo mat. Imorgon ska jag take a walk med Mallan brallan och sen är det plugg. Film blir det på kvällen, "The mirrors".. Läskig verkar den va.. I min smak. :)

Duschi vare ja, ha en toppenlördag!


My boys...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback