It´s just another manic monday...

HEJ vad det gått undan idag!
Timmarna bara flyger iväg och plötsligt är det kväller och hemgång.
Hur som helst... Måndagen gjord, nu äre bara att tagga för tisdag. :)

Morgondagen kommer att förgyllas med ett besök på Ikano med Malin. Jag är ju somsagt på jakt efter något turkost.. Har ju en idé, hoppas bara den finns kvar på BikBok. Åker la dit på kvällskvisten efter jobbet och trängs med alla andra.

Är sugen på att göra om min blogg lite... Får se om jag orkar.. Kanske ber nån annan fixa till den? Vet inte.. Vill ha nytt iaf. Får se om jag orkar ta tag it. Inte ikväll dock för ikväll ska det ätas sushi o sen badas.  ^^

Vill förövrigt att min förbannade "Jonathan Lejonhjärta"-lugg ska växa ut...
Den är på gång men har allt en bit kvar..
Slänger in två kort på mig där den är nyklippt. Ganska fint iofs men jag tröttnade efter en vecka.. (Som vanligt..)





Pussilulli* ^^

Where do we go, nobody knows..
I´ve gotta say I´m on my way down..
God give me style and give me grace...
God put a smile upon my face... ;)

Nu blire annat, hade finfint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback