Hemma!

Har precis kommit hem från Anna. :)
Har haft en riktigt trevlig kväll med massa snack och godis. ^^
Hon bor i en mysig tvåa i Tannefors. Billig är den med så det blir att ringa hennes hyresvärd och flirta lite sen tror jag.. :)
Tannefors trivs jag ju himla bra i med.. Är visserligen inte så knusslig. Bara det e hyffsat centralt så är jag nöjd.
Vasastan är ju annars fint... Får se vad som händer och sker..  (Inte så knusslig vareja..)

Har annars fått lite ont... I en fot av alla ställen... Eller ja, rättare sagt vristen.
Har sånna dära esd-tofflor på jobbet och tror förmodligen undermedvetet att jag ska tappa dem. Iaf den högra för jag går och spänner vristen hela dagarna och har nu svinont! Kan knappt vinkla tårna uppåt. :(
Stackars mej.... Synd bara att det är självförvållat och kan verka lite småtöntigt om nån frågar varför jag haltar. :)

Just det, gick toppen för bror idag med ögona! Han ser jättebra allaredan tydligen. :) Det hade visst varit lite obehagligt men lätt värt det. Tog bara några minuter. Nu äre ajöss med linser o glasögon förrn! Goodie!

Torsdag imorrn... Dagarna bara far förbi...
Helgen stundar med en massa skoj, ska bli härligt att träffa alla fotbollstjejer igen och även lite nya ansikten.

Nu äre sängen som gäller för Åsa, blir alltid senare än jag tänkt mig av nån anledning.. :)

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback