En sån söt en.. :)

Nyss hemkommen från en helkväll med Petra, Jennie och lilla Tage i Tannefors.
För det första- GUV SÅ SÖT HAN VAH! :)
Drygt en månad gammal liten kille i cool tröja med bokstäver samt ett par riktigt snygga jeans.
Ska lägga upp kort på den lille sen när Petra skickat över korten.
Han hängde i heeela långa kvällen, sov korta stunder mot slutet bara. Tyvärr fick han lite magknip så han var lite ledsen i ögat emellanåt. Han mådde dock mycket bättre sen efter en skaplig fjärt. Haha!
De kan allt de där små.. ^^

Vi andra lite större skippade tacosen och åt kycklingrullar. Det var smarrigt och satt fint. Gick sen loss på chips, godis och ostbågar framför let´s dance.

Satt sen och babblade på om allt möjligt under kvällens gång. Fick svar på flera frågor ang. barnafödande så nu känner jag mig mer förberedd då min stund i livet kommer. :)
Oavsett smärta och allt det där så verkar det vara en grymt häftig upplevelse och nått jag vill vara med om..

Petras lägenhet var förresten hur fin som helst! Blir bara mer och mer sugen på att flytta nu. Vill att det ska ske imorrn helst. :) Det positiva med allt är att jag under tiden kan spara pengar och lägga undan så jag glädjer mig åt det. :)

Nee nu e klockan alldeles förmycket och jag e alldeles för trött för detta så nu blire att krypa ner mellan lakanen.
Ska sova länge imorrn har jag bestämt. Hoppas på att vakna till lite vår och inte ett snötäcke som de lovade på vädret förrut.

Bjussar på lite skön nattmusik... Jocke Berg i kent kör en cover av Olle Ljungström - "För dem som väntar"...
Love it.. ;)



Dröm fina drömmar och godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback