Dagen avklarad...

Jobbat häcken av mig idag.. Sanslöst mycket delar som droppat in, men det e kul.. Skönt att få jobba med kroppen lite. :)

Efter dagsverket var det Ikano med Malin. Med siktet inställt på nått fint i turkost finkammade vi varenda litet hörn i alla klädbutiker vi kunde hitta. Tillslut hittades ett sött linne på BikBok. (Inte det jag tänkt köpa från början..) Köpte utöver det örhängen, armband , nagellack och lite bus på flaska. Man ser ju rätt blek ut dessa årstider och speciellt i turkos kulör. :)
Blev en sväng till Systemet innan hemfärd i snöslusket. Möö... Vill ha vår!!!

Ikväll bjöds det på kinamat här hemma. Pappsen kom på den kalasiga idén och jag var inte sen med att hänga på. Gott som saten var det som vanligt och man blir sådär härligt mätt efteråt. :)

Sitter o lyssnar på goa sommarlåtar nu på Youtube. Har sån sjuuuk längtan efter sol och värme. Har ett toppenminne från (vilket år det nu var) då Gyllene tider hade sitt återtåg. Vi var ett helt gäng beståendes av tjejligan och ett gäng killar från blandat håll har jag för mig. :) Satt innan o myste i gräset i Norrköping bredvid stadion. Solen sken och inte ett moln på himelen.. GT öppnade upp med "En sten vid en sjö i en skog." Den tyckte jag var ösig kommer jag ihåg.. Haha!
Favvon av de då "nya" låtarna var endå tuffa tider.. Skönt gung o söt text.. :)

Har en känsla av att denna sommar kommer bli heltoppen! Msn:ade med Maléne för ett par dagar sedan då ämnet "RESA" dök upp. Dax för en tripp med tjejerna nu tycker jag, bara att börja spara! ;)

Slänger in knasvideon här!






Innan läggdags nu så måste jag nämna att min kära bror ska opereras imorgon. Han ska va lite "poppig" och göra en laseroperation av sina ögon. :) Tror det kommer att gå galant, värre efteråt när han måste blunda i fem timmar utan att få somna! Tur han har sambo som kan hålla koll på´n. :)
Ska hålla tummarna runt tre hugget, för då ligger han där den lille.. :)

Förutom att jobba, hålla tummar och tår för bror o sådär så ska jag även träffa Anna imorrnkväll. Ska tjejmysa lite och snacka skit i Tannefors. Ser jag fram emoooot! ^^

Nepp, nu blire sussa, är ju idiot på morgnarna för att jag är så trött..

Sovi gotti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback