"femte i tredje tvåtusennio"

Har du någonsin tänkt på, hur mycket en klapp på ryggen kan betyda för någon?

Hemma nu och så jävla (sorry) trött så jag vet knappt vad jag heter..
Skulle ha träffat Borg ikväll men hon kände sig oxå trötter så vi skjuter på det lite..
Vill bara gå o lägga mig o sova... Yes- klockan är halv sex...

Är iaf pepp på att det snart e helg igen!
Imorgon ska jag hem till Dylte och äta tacos. Jennie + bebisen Tage kommer oxå. Blir nog en kanonkväll med massa tjejsnack, bebisprat och Let´s dance. :)
Candy for my soul..




Det är dåd som det här
som förföljer mig vart jag än går
Och jag flyr i skydd av mitt privata moln
Jag ska stjäla en skatt
Den som döljer sig vid regnbågens slut
Den är min...




Nu är det soffläge på denna trötta Kent-flicka, fram tills det är dax att inta sängläge istället.
Yey! :)

Önskar att jag skrev lite roligare saker. Ja sånt som får folk att verkligen vilja läsa min blogg.
Just nu är det bara massa snurr.. Men SEN när "senet" har kommit, då allt är annorlunda.. Då ska här bli andra bullar..
Ni får ta det som det är just nu. Take it or leave it- Ja! "Den" satt där den skulle.... Suck... :)
Ja ni märker nivån... Bäst att inta soffläge bums!

Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback