Vet inte riktigt hur det känns..

Idag har det varit en väldigt konstig dag. Tung. Inte på grund av för hårt festande under midsommar utan för att en ung linköpingskille blev mördad i natt på Öland. Knivhuggen till döds i ett bråk. Jag kände honom inte personligen men känner andra som gjorde det. Kan inte beskriva hur mycket jag önskar att sånna här saker aldrig skulle behöva hända. Man frågar sig gång på gång vad det är för fel på samhället egentligen. Att det ska va så förbannat jävla svårt att bete sig som folk? Man blir ju helt jävla mörkrädd...

Mina tankar finns just nu hos hans anhöriga. Kan inte föreställa mig hur de har det. Usch... :´( Tänk att åka iväg och fira midsommar med bästa kompisarna och behöva åka hem utan en av dem? Kan inte hålla tårarna borta när jag skriver det här.. Såna här saker händer ju hela tiden men det blir så påtagligt när det händer så nära inpå. Det blir så verkligt på nått sätt. Man kan inte längre blunda för hur det faktiskt är och hur mycket skit som egentligen händer. Det är en sån jävla waste.. :(

Återigen, säg det du vill ha sagt till vänner, familj och de som betyder något för dig.. Man vet aldrig vad som händer i nästa ögonblick. Så som samhället ser ut idag så finns det ju tydligen inga garantier alls...

Har annars haft en fin midsommar.. Men det skriver jag om nån annan dag för nu känner jag mig ledsen och ska sova istället.

Daniel, vila i frid...
Tänker på er som drabbats av detta fruktansvärda....



Nobody said it was easy...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback