Tina-time! :)

Ikväll blir det häng med Tina!!! Har inte träffat na på år o dar så det ser jag fram emot.  Ska försöka lura med henne till Stånkan..
(Stångebros gatukök för er utsocknes). Tror inte det blir så svårt.. ;)

Gårdagen var helt ok, trots att det var tråk-tisdag. Svängde förbi gymmet och det blev kondition och sen fokus på magen och armarna. Känns idag kan jag säga.. ;) Påt igen imorrn, ska bli skönt!

På tal om "imorgon".. Skulle haft sommarfest med jobbet men vädergudarna ville annat. Skulle ju varit utomhus och grillat o sådär men det ska tydligen bli svinkallt och regn så festen skjuts upp. Några ska tydligen på afterwork istället men det tror jag att jag struntar i.. Var ju nyss på en.. ;)

Ska ta o byta kläder här, sen blire stan (och förhoppningsvis Stånkan) med Tiiinaaa!

Hade underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback