The King of Pop is dead..

Fick chocken imorse när jag hörde nyheten om att Michael Jackson dött i natt.
Han var vår tids Elvis och jag tror inte att man kan förstå hur stor han verkligen var. Han var min idol när jag var liten och jag minns hur jag övade i vardagsrummet på att göra moonwalks. :) Försökte alltid dansa som honom när vi hade disco eller roliga timmen i skolan. Det var tider de.. :)

Tyvärr har det ju varit mycket mystik kring honom. Mycket spekulationer och anklagelser, den ena värre än den andra. Vet inte vad jag ska tro om allting om jag ska vara ärlig..
Tycker att det känns konstigt att han är borta. Det är overkligt på något sätt...
Tror visserligen att han har det bättre nu än vad han hade det här..
Känns sorgligt..

Oavsett så var han störst, ingen av dagens artister kommer i närheten av honom och det kan ingen ta i från honom..

Bjuder på en av mina favoriter...



R.I.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback