Summer 2009



Första officiella sommardagen enligt kalendern, även om sommaren såklart tjuvstartat. Tog mig en välförtjänt sovmorgon i morse efter helgen. Efter jobbet blev det mat hos Nea, sill och färskpotatis. Det smakade grymt bra och jag fick ännu mer sommar i själen. :) Efter maten gick vi bort o kikade på fotboll. Satt och njöt av solen och utsikten. ;)

Har precis kommit hem och sitter nu och tittar på "misstänkt" på fyran. Det handlar om psykvården och vilka följder det får när sjuka människor inte får hjälp. De tar upp fall som mordet här i Linköping för några dagar sedan. Blir nästan mörkrädd när man hör hur många det är av de som begått dessa brott som faktiskt sökt hjälp innan utan att ha fått det....
Usch....

Imorgon blir det jobb och sen ska jag träna häcken av mig på gymmet. Ska tydligen regna så då har man verkligen skäl till att vara inne o svettas. :)

Ska ta o busa lite med mina katter nu, de kör rally i lägenheten nämligen...
De är små tokar de där två.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback