Pysselfia...

Sitter hemma framför teven... Talang rullar på fyran och jag vet inte vem jag tycker ska vinna... Alla e grymt bra. :) Tänkte pyssla lite nu, måla naglar, smörja min torra hy och ev färga mina ögonfransar. Alltid bra inför sommaren då de tenderar att blekas lite.. (Ja, man får va lite ytlig så länge man mår bra av det och har ett djup där under..)

Lyssnar på Friday I´m in love med the Cure på Spotify... Blir så sjukt glad av den! :) Regnet kan ösa ner bäst det vill, det når mig inte här inne i min mysiga lilla lya. Ljusen är tända och det doftar kokos från oljebrännaren. Friday I´m in Love somsagt.. ;)

Nu e talang slut, Trollkar´n vann, vad han nu heter.. Aja, bra som fasen var han! Diggar dock killen som kunde knyta sin sko enbart genom att vifta med foten. Varför var inte han med i finalen? Det måste ju vara nästintill omöjligt!?

Nae, pyssel vare ja... Sen ska jag krypa ner i sängen o kika film, njuta av helgen som precis börjat.. :)

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback