Or will I?

Seeent är det. Klockan visar en minut över ett.

Denna dag blev inte som jag tänkt riktigt. Vaknade med århundradets huvudvärk och med en nacke som kunde vart stelopererad. Usch... :( Fanns inget annat än att vara hemma och kyrera sig. Gick halvbra.. Gav upp vid tre och förflyttade mig från sängen till soffan. Där satt jag och stönade av smärta ett tag. Tröttnade och började tillslut att göra iordning mig för jag hade en date med Susanne.

Halv åtta möttes vi upp och då kände jag mig mycket piggare. Gick ner till Gula Huset där vi käkade och drack vin. Blev efterätt med i form av en "glass marängo" som det så fräsigt hette. :) Rullade sen ner till mig där vi satt i soffan och babblade resten av kvällen. Hade mycket att snacka om eftersom vi inte setts på flera år, men det var himla skoj! :)

Nu blir det sängen för min del... Sova bort den sista huvudvärken tills imorrn för då äre gymmet som gäller. Fokus kondition, mage och armar får det bli. På kvällen blir det att kika fotboll med ett gäng kompisar, det ser jag fram emot!

Nahepp, sängen vare ju... :)

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback