In the end, I will always be there...

Sitter här, nyduschad med håret i knut mitt på huvvet à la style "Lilla My". Har varit på gymmet och det gick bra. Nu sitter jag bänkad framför teven.. Kollar på grannfeden.. ALLTSÅ vilka nötter det finns.. Denna vecka i samhället Ramlösa där de bråkar om vem som ska klippa en häck. Bra där.. ;)

Igår träffade jag Tina, fick med henne till Stånkan utan några större protester.. ;) Fetaostburgaren där asså... Mmmm.... En lite annorlunda grej som hände var att jag för första ggn i mitt liv fick uppleve en jordbävning.
Satt i köket med Tina och helt plötsligt började golvet att vibrera och mullra.. Lät som om ett tåg for förbi.. Vi satt där som två frågetecken och ganska snart ringde hennes telefon. Hennes familj bor i Kisa och där hade det tydligen varit ännu kraftigare.. Coolt... B-) Det är visserligen inte så coolt när hus börjar rasa och så, men den risken är ju inte så stor på våra breddgrader som tur är.

Imorrn efter jobbet ska jag träffa Susanne, oxå en tjejja jag inte pratat med på flera år, så vi har mycket att ta igen. Blir nog över en fika på stan skulle jag tro. ;) Sprang på varandra på Sliver förra helgen! :)

Helgen e annars lite oförutsägbar fortfarande.. Vill ju se fotbollen på lördag iaf så det blir väl att flirta in sig hos nåra andra som oxå ska se den. Får därefter se vad som sker somsagt. Skönt att ta dagarna som de kommer för en gångs skull.

Nu ska jag slappa i min soffa i vanlig ordning. Det är jag värd.. ;)

Hade gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback