Hot hot hot!!!

Vilken helg det varit... Tropisk hetta som nådde sin peak idag med över 30 grader! Har haft en kanonhelg med mina nära och kära. Igår firade vi Tessan med att åka ut till en sjö strax utanför Vikingstad. Jag, Jossan, Petra, Tessan osså Jennie o hennes lille Tage. :) Hade urmysigt och solen brände på ganska bra under dagen.

På kvällen åkte jag hem till Nea för lite grillkväll. Det blev en himlans lyckad kväll med supergo mat, en hel del vin, studsmatta osså lite helium. ;) Det är sjukt att nått kan vara så kul som att andas helium. Haha! :)
Var inte hemma förren halv två och stupade i säng nästan direkt.

Idag har jag legat i sängen o myst o sen vart iväg o solat med Empaan på kvällskvisten. Var både i Berg och i Hjulsbro. Avrundade kvällen på en brygga med varsin kebab, eller "keybab" som vi säger.. ;) Sommarkvällar är verkligen underbara...

Ska snart krypa till kojs, har nästan lite solfrossa känner jag, men det är härligt... Hör ju sommarn till.. ;)

Sov så gott alla lintottar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback