Mallan! :)

Har haft en toppenkväll med Malin. Efter jobbet satte vi oss på Stora torget och pimplade kall rosé. Fint var det. ;) Fick för oss att köpa med oss ytterliggare vin och bege oss ner till ån men efter en noga avvägning så kom vi på att det inte vore så klokt eftersom vi börjar tidigt imorrn. :) Istället sprang vi runt o kollade kläder, lite lagom lulliga.. Haha! Fick tag i ett par skor som jag blev så nöjd över! Ett par svarta lite nättare sandaler med metalldetaljer på rämmarna. Sweet... ;)

Avslutade kvällen hos Mallan med lite häng på balkongen i kvällssolen. Hon hade lovat mej en massage oxå så det blev det! Hon är superduktig och precis utbildad så henne kan jag tipsa om! :)
Har ont i ryggen efter förra helgen hos Nea då det blev lite mycket av det mesta... (se studsmatta). Känns som om det bara blir värre och värre men jag tror massagen hjälpte en hel del.

Imorrn blir det jobba, ev luncha med de andra nere vid hjulsbrobadet om vädret tillåter och efter jobbet drar jag och Ulrika till Söderköping och Smultronstället.
Blir toppen! :)

Nu ska jag vädra ur lägenheten/bastun jag bor i, sen ska jag sova!

Galet pepp på helg är jag förövrigt! :D

Hade bäst!


Kommentarer
Postat av: Mallan

Va gullig du e gumman!!! Puss på sig

2009-07-06 @ 15:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback