Yes yes yes!!! :)

Idag ringde de, jag fick jobbet!!
Alltså det som jag intervjuades för igår..
Känner sån lättnad så det e helt sjukt.. Kommer att börja den 2 februari, vara provanställd 6 månader o sen får vi se.
Lönen e go den oxå! :) Även om jag just nu hade tagit vilket jobb som helst..
Jag ska jobba i en kunstjänst för ett företag som ansvarar över driften på shell-mackar.. Det ni! ;)
Blir mycket nytt att bita i, men det känns bara skoj!

Guuu så skönt!! :)

Har annars jobbat i receptionen idag på ett företag. Ska upp tidigt imorrn o jobba på samma ställe, sen är det helg.. Skööönt... :) Nästa vecka har jag inte nått jobb inplanerat utan ska bara till Kelly Services på tisdag och skriva på anställningskontrakt. Efter det ska jag åka hem till Sverige i några dagar. Pappa har fått hemskickat återbetalning från telia samt hemförsäkring som jag måste hämta ut personligen.
Åker förmodligen hem tisdag eftermiddag och åker tillbaka till Oslo på lördag med Oscars föräldrar. De ska köra ett litet flyttlass hit med dubbelsäng, byrå o lite annat smått.. Tänkte att jag kunde va behjälplig med det. :)

Ja det var det hela, ska kika lite på en dokumentär nu på svt2 o sen ska jag sova. Va himlans trött imorse!

Hade bäst!

Kommentarer
Postat av: Maddelitta

Grattis Grattis, Hoppas du kommer trivas!!

Det kommer jag under de tre kommande veckorna:)

Kram

Postat av: Petra

stort GRATTIS!!!!! =)

Gud så roligt och SPÄNNANDE!!!!!

Förstår att en tung sten måste släppt, men nu jäklar, nu är det bara att njuta av Norge-landet! ha ha



puss och kram

2009-01-23 @ 08:32:06
Postat av: Mallan B

ÅHHH, va kul gumman!!! GRATTIS!!!! Glad jag blev för din skull:)



Det kommer nog bli toppen ska du se:)



Puss o kram på dig!

2009-01-23 @ 13:33:25
Postat av: Åsan

Tack mina sötisar! :)

Goa ni e hela högen!



Puss på er!!!

2009-01-23 @ 17:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback