Twilight!!!

AMAJGADD vilken bra film!!
Har precis sett den med Oscar. :)

För er som inte sett den, se den! Typiskt tjejfilm visserligen men va fan. ;)
Har alltid tyckt om vampyrfilmer ända sedan jag såg "En vampyrs bekännelse". Det är något sensuellt med vampyrer, iaf den förskönade bilden som avbildas på film. ^^
De är alltid vackra och förföriska, trollbinder människor med sin charm för att locka dem dit de vill..



Historiskt sett och enligt gamla sägner så är det väl lite mer smaklöst.. Men men..
Filmen var bra. Punkt. :)

Har idag knappt varit utanför lägenheten. Vaknade runt kl 10 o gick upp då... Beslutade mig dock för att återvända till sängen runt lunch eftersom jag hade så ont i huvudet, frös o kände mig allmänt risig.
Sov till fem! Sov bort hela dagen med andra ord... Suck... Men huvudvärken försvann så det behövdes väl?

Har sen pysslat lite hemma, käkat lite, handlat lite smått som behövdes o nu sitter vi i soffan jag o gutten.
Jag bloggar och Oscar lirar Fifa 09. :)

Nu är klockan kvart över tolv o det e snart söndag. Snart ny vecka med nya möjligheter. Spännande, pirrigt och läskigt på samma gång. Hoppas jag får jobbet nu...

Hade fint allesammen! :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Låter som att ni har det bra där i Oslo, vi håller alla tummar och tår här hemma för att du får jobbet! :) puss o kram från Fia Lasse o Jason :)

2009-01-18 @ 12:01:46
Postat av: Jojjo*

förföriskt vackert..hmmm..läskiga enligt mig mne jag har nog inte gett de riktigt en chans;)hoppas du mår bättre idag...idag blr de slappt:D Puss

2009-01-18 @ 12:01:47
Postat av: Åsan

Hehe, se den så fattar du vad jag menar! ;)

2009-01-25 @ 15:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback