Trötter..

Idag är jag trött...

Ytterliggare ett bemaningsföretag ringde igår eftermiddag och jag var där idag på intervju.
Hade sökt jobb där på en kundtjänst o som tur var fick jag chansen att även intervjuas av en tjej från företaget det gällde.
Bara att vänta o hoppas på detta med nu! :)
Tar dock det första jag får, e ju svåra tider nu tyvärr.. :/

Har traskat runt på stan i allt som allt fem timmar i skor som inte e nå vidare promenadvänliga. Även denna kväll blir lugn med andra ord. Ska upp o jobba imorrn iaf vilket känns bra. Två dagars vikariet i en reception..

Möööh.... Trött som attans e jag... Mycket på grund av allt promenerande men framför allt psykiskt. Det är jobbigt att gå runt och hoppas hela tiden och oroa sig över jobb hit och dit. Att hela tiden vara på helspänn och gå på intervjuer där man ska försöka sälja in sig, utan att fjäska eller överdriva.. Det e svårt men säkert utvecklande..
Har ju varit på två intervjuer nu o ju fler jag går på desto större e ju chansen för att jag får nått?

Aja, ingen idé att sitta o fundera.. Jag vet att jag gör så gott jag kan här i Oslo och mer kan jag inte göra..
Imorrn o på fredag drar jag in lite pengar iaf och det känns bra. Är ju därför jag är här. :)

Ha en skön kväll everybody!
Nu ska jag sov alite i soffan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback