Ingemars...

Sitter framför teven i vardagsrummet med laptopen i knät.
Tittar på vad jag tror är norska motsvarigheten till "dansbandskampen".
Ingemars vann precis.. Yey! :)

Söndag idag. En riktig vilodag eftersom allt är stängt.
Skitkul med andra ord. Tur att jag har Oscar, laptopen o tv-spelet att roa mej med. :)

Igår trotsade jag vädret och gav mig ut på en tur. Gick ner till stationen och utforskade alla butiker som finns där.. Och det är en hel del faktiskt! Kollade in "Oslo city" med som ligger precis bredvid. Det är som en stor galleria med butiker.
Behöver verkligen ett par nya skor. Ett par platta stövletter av nå slag har jag tänkt mig.
Mina stövlar jag har läcker in, och de kortare stövletterna med klack kan jag fasen inte gå i så länge för jag får så grymt ont i fötterna!
Kanske kan hitta nåra billiga på rean hemma.

En grej jag MÅSTE göra när jag kommer hem till Linkan e att besöka frissan... Mitt hår växer som ogräs och vid det här laget är det Shakira-läge på utväxten igen.... Suck...
Egentligen vore det lättare att bara bli brunett igen... Har visserligen kämpat länge med att bli blond så nu får jag väl va det tills jag toktröttnar...

Och nu, lite musik...




Mitt älskade Kent - "På drift"...
Finns att ladda ner gratis på
kents hemsida.





Nog för nu...

Ska ta ett kik i frysen nu..
Oscars mor har skickat med köttbullar och inte vilka köttbullar som helst utan HEMMAGJORDA TILL JULAFTON!!!
Hennes köttbullar på en macka- DET är livskvalité! ;)

Ska ge mig på de sista innan Oscar märker så jag får alla själv! Hihi! ;)

Ha en finfin dag nu!

Kommentarer
Postat av: Oscar

Hej älskling!

jag låg och läste din blogg i soffan nu.

Hoppas att resan kommer gå bra hem imorgon och så kommer du tillbaka ska vi städa bort den lilla grisen som bor här nu.

kram o puss...

godnatt

2009-01-26 @ 23:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback