Hej på er!

Riktigt kul överskrift... Men den får duga. :)

Tänkte i vanlig ordning berätta hur min dag varit.

Vaknade runt nio o klev upp. Kikade ut och möttes av ett vinterland! 20 cm snö på taken och ett allmänt kaos av skottande människor, bilar som försökte ta sig fram och ja ni vet hur det kan va. :)
Himla fint var det iaf. ^^

Myste ner mig i soffan en stund för att sen bege mig till Manpower. Skulle möta upp min konsulent där o skriva tidrapport för i fredags och anställningsavtal. Efter det gick jag hem i snön. Höll på att dratta omkull flertalet gånger på vägen. Ni vet hur halt det blir när snö packas o man har helt plana skor utan räfflor (eller vare heter).. Weee! :)
Väl hemma värmde jag en matlåda från igår, falukorv o spaghetti. (Kommer nog bli mycke pasta här känns det som..)
Resterande tid har mest gått åt till att inte göra nånting i soffan framför teven. :)
Jo! Va o handlade bröd nyss, fick ångest för att det va så dyrt.. Haha!

Nu sitter jag och inväntar Idrottsgalan på teve! Har ju svt här o visste ni att de flesta norrmän oxå kikar på de? :)
En farbror på jobbet i fredags sa att det var anledningen till att många norrmän förstår svenska så bra.

Börjar bli nervös inför morgondagen med.. Fan, jag tycker inte om att va nervös.. Men jag e nog inte lika nervös som Barack Obama iaf som tillträder som president imorrn. Ska tänka på det innan intervjun så känns det lite lättare kanske. :)
Allt e ju relativt..

Ska kanske jobba imorrn med efter intervjun. Får hoppa in som vikarie på ett ställe där en tjej varit sjuk via manpower.. Men det beror ju självklart på hur det går på intervjun och OM det behövs, va inte säkert..

Japp det va de de...

Nu börjar idrottsgalan om 50 min. Sen blir det sängen o sova så jag e pigg imorrn.
Ska nog koka mig ett ägg oxå o göra mig en redig äggmacka till galan. Goodie! :)

Hade feint allesammen så hörs vi!

Wish me luck tomorrow!



PS: Hugo the snail says "hi!" DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback