Dagen gjord!

Var uppe i ottan imorse och med lite hjälp av Oscar så hittade jag till skattekontoret.
Var där halv nio och hade väl ca 25 pers framför mig i kön.. Kan ju passa på att påpeka att de öppnade nio. :)

Beställde skattekort, norskt personnumer o sen gick jag hem.
Hade lite tid tills intervjun så jag passade på att ta en macka.. :)

Intervjun gick bra, de ska skicka mitt cv vidare till företaget och rekomendera mig.. ^^
Förhoppningsvis har jag jobb inom några dagar.. :)

Det svåra nu är att ha is i magen.. Men man lär sig nått av det med..?

Ska gå ut en sväng nu med Oscar, skönt att få lite luft. Såg nyss en svinbra film, "Pay it forward".
Sjukt bra budskap och lite sorglig... Blödig som jag e så tjöt jag som en gris... Är himla trött med efter dagen som gått så då blire väl lite värre antar jag..

Ja det var dä dä.. :)

Imorrn ska jag väl mest "komma till ro" o sitta spänt vid telefonen o vänta på att de ringer. :)

Kanske skriver sen, annars gör ja´t imorrn!

Kommentarer
Postat av: Fia

Jaa äntligen har vi en riktig säng! :D såå skönt!



Så himla kul att det gick bra på intervjun, sa ju att allt skulle ordna sig :)

hade så mysigt o hälsa Oscar! Puss!!

Postat av: Petra



Skönt att det gick bra på intervjun! Tänkte allt på dig ska du veta! ;)

Hoppas de ringer idag!



kram

2009-01-13 @ 06:11:37
Postat av: Åsa

Tack gumman.. :)

Jag var faktiskt inte så nervös, trot eller ej!

Ja jag hoppas verkligen det med så man kan sätta igång o få en vardag här med. :)



Hoppas allt e fint med dej!



PussPusss!

2009-01-13 @ 11:42:27
Postat av: Mallan B

Hej vännen! Du måste lova att höra av dig eller uppdatera här så fort du vet nåt! Höll både tummar o tår igår ska du veta:) Dessutom vann jag 500:- på travet som jag var på igårkväll, plus en chokladask, så jag hade ju en turdag igår ;) Ett plus kanske?;) Kommer sakna dig min lilla Åsis.. Puss o krams

2009-01-13 @ 15:54:51
Postat av: Åsa

Härligt me vinst gums! :)



Lovar att uppdatera ofta här! Miss u tooo!



PussPuss*

2009-01-13 @ 17:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback