Spring´s around the corner! :)

Satt och log i bilen hela vägen in till stan förrut där jag skulle möta upp Malin, Jojjo och hennes Olof.
Det är vår i luften, solen skiner och värmer. Fåglarna kvittrar och allt känns lite lättare. :)

Mötte upp de andra och sedan bidde det fika. Olof, Jojjos kille verkar vara hur go som helst och det var kul att äntligen få träffa honom! Tog en sväng på stan efter det med Malin. Verkade som om halva Linköping beslutat sig för att göra detsamma för det var sjukt mycke folk ute..

E nu hemkommen och sitter i soffan o myser lite. Ska ta mej ett bad sen och sedan göra iordning mig inför kvällen. Ska med Tessan hem till hennes bror ikväll på en liten tillställning. Ska bli trevligt. :)

Gårdagen bestod som vanligt av jobb och sedan bowling efter det.
Var på cosmic först och efter det gick vi upp till Rikard där det dracks lite och sedan blev det Platens.
Skitmusik som vanligt varenda gång jag är där, men jag hade kul ändå!
Avrundade med Burger King innan färd hemmåt. En lyckad kväll helt enkelt. :)



Nu äre slappa, bada, fräsha o sen melodifestival på vasavägen!

Ha en fin lördag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback