Soon..

Har 25 min kvar på min førsta vecka på jobbet.
De andra har slutat før dagen och eftersom jag bytte pass med David så slutar jag fem.
Fick dærfør sova en timma længre imorse. Det var riktigt skønt kan jag sæga! :)

Ser fram emot en skøn kvæll nu med mys i soffan, tænd brasa och lite god mat.
Imorgon ska inget alarm sættas utan Åsa vaknar nær hon vaknar.

Måste leta isoleringstejp imorrn på stan, fønstrena i vardagsrummet ær inte så tæta så det blir både svinkallt och svindyrt eftersom elementen går på høgvarv. Inte bra..
Det ær væl det vi ska gøra.. Kanske ska gå på bio på søndag oxå med Pelle o Fia!
Jag vill ju se seven pounds men vi får la røsta på vad vi ska se. :)

Kommer mer och mer in i livet hær i Oslo. Ær ju som ni vet, vældigt hemmakær och det ær en stor omstællning att faktiskt flytta hit och jobba. Verkar som om jag ændå anpassar mig snabbt och tycker att jag bara på en vecka kænner mig lite varm i klæderna både i Oslo och på jobbet.
Har tur som har grymt skøna arbetskamrater med och det underlættar verkligen! :)

Nu ringde Oscar, blir lax ikvæll! Yey! :D

Ska återgå nu och jobba det sista innan det ær dax att gå hem!

Ha en skøn kvæll så snakkes vi! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback