Kyyyla!

Sitter i vardagsrummet och huttrar.
Våra fönster är inte isolerade för fem öre och det bara väller in kall luft.
Elementen går på högvarv men det hjälper inte.
Oscar har ev. nån tejp man kan sätta för som isolerar.. Får se hur vi löser det för kallt är det!
Ska försöka få igång en brasa sen med, brukar hjälpa. :)

Färden hit började tidigt igår morse. Packade in säng, byrå o en massa annat i kärran o kom iväg strax efter åtta.
Sov nästan hela resan vilket var skönt för det tar ju ett tag.

Kom hit runt kl tre och sen var det bara att bära grejer. Gick ganska snabbt ändå. Det tog betydligt längre tid att få ihop säng, garderob o allt sånt. NU är det klart och det blev jättebra! Känns som ett hem faktiskt. ;)

Söndag är det oxå och inget är öppet (som jag klagat över tidigare.) Ska nog bara softa hela dagen tror jag. Måste stressa ner lite känner jag. Det ända vi har på schemat är att tvätta och städa..
Ska börja läsa en ny bok med jag köpt, Magdalena graafs bok. Har hört att den ska va bra!

Jobba imorrn med, nervöst... Men kommer gå toppen, så det så! :)

Ska se lite på störtlopet nu på svt1 tänkte jag.. Skriver lite senare sen!

Hade så fint sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback