22/2

Godmorgon!

Brukar ju slänga in lite musik här i bloggen.
Denna hörde jag på radion för ett tag sen och den fastnade!

Videon finns på
youtube men fanns tyvärr inte inbäddad så det fick bli denna. :)

Enjoy!






Denna har spelats mycket på radio med och hittade ett liveklipp där Amanda Jensen är med.
Grymt bra!!! :)








Denna mina vänner, kanske ni hört förut.. Jag har gjort det men har aldrig vetat vem artisten är.. Eller var, då han tyvärr gick bort 1997 till följd av sin övervikt. 
Blir varm i magen när jag hör den..

Somsagt, enjoy!

Ska ut på promenad nu trots avsaknad av sol.

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!!

Jag betalar 3850/år, men det är med studentrabatt så för dig kostar det nog nån tusenlapp mer. Är ju dyrt men vi tyckte det var värt eftersom vi bor så nära :) O så äre fräscht såklart!

Hade finfint! puss o kram

2009-02-24 @ 17:26:01
Postat av: Anonym

sad

2009-02-24 @ 18:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback