Tisdagen gjord. THANK GOD!!

Sammanfattar jobbet idag med STRESS.

Hoppas morgondagen blir bättre. Aja, inget är värre än en stressig tisdag så en stressig onsdag blir en baggis. :)

Mötte upp Susanne efter jobbet, gick och kikade på stan och sen fikade vi. Hittade en klänning på Gina som jag ska ha på julfesten.



Svarta strumpbyxor och pumps till det. :)
Hade tänkt köpa en röd kort jacka men jag har en likadan svart och den röda skulle jag nog inte använda annars så.... Får bli den svarta.. Mycket svart blir det då somsagt. Röda läppar kanske?

Ska snart börja med lite mat, älskling är på sin thaiboxning men kommer snart.
Blir att göra matlådor till jobbet oxå.

Imorrn ska jag gymma med Malle efter jobebt och på torsdag blire frissan o sen mys med Malin och Empaahn. Ska bli så sköööönt, har inte varit hos frissan på lääänge känns det som..

I helgen ska jag leka makeup artist. Ska sminka Henke och Erica som ska på makeradpartaj. Kanske hinner börja med tavlorna med som jag ska måla till Ulrika och Danne. Ska måla tre stycken i akryl som ska hänga i deras hall. Ser fram emot det, det är alldeles förlängesedan jag målade. :)

Dax att sätta på ugnen kanske då.

Ha en fin kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback