2:a Advent

Mys-söndag. :)

Imorse var det gudstjänst med julspel. Så himlans söta barnen var! :)
Älskling var med och spelade trummor. Han e galet musikalisk min man. ^^

Efter det var det dax för lite Julmarknad med Malin i gamla Linköping.
Brända mandlar och en korv i kylan samt miljön där gjorde att julstämningen sakta men säkert börjat infinna sig. :) Åkte sedan vidare till stan och handlade Julklappar. Har bara ett par kvar nu så jag ligger i fas. :)

Igår var jag och Danne barnvakt till Edith.
Hon är för söt den lilla ungen!



Haha! Edith, Effi och jag i soffan innan Danne kom. :)


Allt gick bra och hon somnade lagom till Robinson började.
Hämtade Erica och Henke från festen och sen satt vi uppe o pratade ett tag innan vi åkte hem. Toppenvänner de där! :)

Nu ska jag ta och hoppa i vinterjackan och bege mig bort för att möta upp tjejerna. Ska på Julkonsert i St:larskyrkan med Malin och Jessica.
Mys-söndag var det somsagt. :)


Ha en mysig kväll! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback