Tjurig.

Nee så farligt är det väl inte...
Men lite smått irriterad på min snuva är jag allt.

Hade just nu kunnat vart på tjejmyskväll i Vikingstad hos Tessan. Fick även inbjudan på lite fest hos Tina men icke-picke. Åsa är sjuk. OCH för att inte tala om uttråkad och sällskapssjuk. Japp man blir det efter tre dygn i en lägenhet med endast två små(!) håriga katter som sällskap. (No offence, ni är underbara.. Men det blir ju inte mycket till konversation tyvärr..)

Aja... Bra Quinna reder sig själv. Ska göra varma mackor sen o glo på film tänkte jag. Ska kika lite friidrott innan dess bara. Blir konfunderad över han Yaroslav Rybakovs frilla. (Han höjdhopparn från Russia.) Hur ser karln ut egentligen? Kort hockeyfrilla typ? Aja, fattar inget.. Och stör mig säkert bara för att jag är lite tjurig.
Duktig är han ju iaf.

Nee nu ska jag muttra vidare här..

Ha en skön kväll!
Jag ska försöka.. Lovar.. Mööööö!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeej =)

Jag har nu en tävling i samarbete med myHeart.

Det du kan vinna är en snygg fickplunta.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-5.html



Vad gärna med Kram//M

2009-08-22 @ 00:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback