Suntrip med Empaahn! :D

Så var det bokat o klart!! :) 30:e september flyr vi från Sverige och den tilltagande hösten till varmare breddgrader, närmare bestämt Playa del Ingles på Gran Canaria. Har precis kommit hem från Emelie och sitter här helt uppspelt! Ska bli så skönt att lämna allt för en vecka o bara ha det skönt. Gud vad jag längtar! Hösten kan komma hur mycket den vill för jag har min vecka nu!! :D Kommer bo precis vid Maspalomasöknen så det är nära till både strand och nattliv/shopping. Niiiiiice... B-)

Var annars på ett underbart bröllop igår.
Hela dagen var toppen och middagen var kalas med god mat, trevliga människor och vackra tal som fick mig att fälla tårar. Tänk den dagen man står där själv... Vilken grej det kommer va!
Finare brudpar får man nog leta efter. Elin var så vacker och Anton så stilig. Ska lägga upp kort sen så ni får se.
Där pratar vi K Ä R L E K. Och det är så fint. :)

Nu ska jag sova för imorrn äre jobb igen.
Ska träna med Nea efter jobbet oxå, ska testa nautilus i Tornby för en gångs skull, kanske e nått o ha! :)

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback