My girlz ^^

Har haft mina fotbollsbrudar på besök ikväll!
Tessan, Petra osså Anna! :)
Har pratat om ALLT mellan himmel och jord och det blev rätt mycke skratt. Härligt är det, som godis för själen. ^^

Sitter i mitt vardagsrum nu med en massa ljus tända. Har det rätt mysigt faktiskt..
På väggen över teven står det "Amor vincit omnia".. Kärleken övervinner allt...

Kärlek är inget jag saknar just nu. Får det av vänner och familj hela tiden.
Det är dem som plockar upp en när allt annat trasas sönder.
De är mitt skyddsnät som jag mjukt kan landa i när jag faller..
Och fallit, det har jag.. Men inte särskilt hårt för de har funnits där, hela tiden..

Jag är lyckligt lottad på många sätt.
Jag är rikare än många och då talar jag inte om sedlar i buntar eller miljontals mynt. Jag har mitt hem, min borg.. Mina vänner och min familj.
Jag har de bästa... :)

Tack för att ni finns..

Blev en djupdykning nu men det är såhär det är. Jag är så tacksam...

Ska krypa ner i sängen nu för klockan börjar bli mycket för en som börjar vid sju..

Sov gott och dröm fina drömmar...

Kommentarer
Postat av: Mallan B

O vi är de lyckligaste vännerna som har dig gumman! Puss*

2009-04-28 @ 18:31:40
Postat av: Åsa

Men söto då! ^^



Pussssss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback