Lycka

Jag seglade hela vägen hem med skatten i min hand...


Nu är det klart.
Jag klarade det... Jobb och lägenhet innan min 25 årsdag (vilket var mitt tysta mål..) Det var längesedan jag kände mig såhär tillfreds med mig själv och mitt liv. Nu kan jag slå mig till ro och bara njuta av allt som komma skall. :)

Skrev på kontrakt idag för en mysig liten lya mitt i stan. Där kommer jag trivas som fisken i vattnet. Nära till alla vänner och till ja, allt? :) Kommer kanske flytta redan nästa vecka så här går det undan.. Men det gör det ju med allt i mitt liv nu så varför inte? Otålig är ett ord som beskriver mig bra.

Förutom att ha skuttat runt på små moln idag så har jag jobbat, varit på promenix med Malin i Tinnerö och även ätit med samma Malin på Chili (Ikano).

Ska nu slänga mig framför teven och njuta för som det ser ut nu så sover jag inte i mitt gamla flickrum så många nätter till.. ;)

Just de, en sak till... Hörde denna i bilen idag och fastnade.. Som vanligt älskar jag texten.. ^^




Ciao!

Kommentarer
Postat av: johanna

visst är dte härligt när livet går åt dte hållet man vill... =)

Postat av: johanna

Här är allt bra, har äntligen blivit frisk! hos dig förstår jag att allt är bra... =)

2009-04-02 @ 17:32:28
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: peter pc carlsson

Du har följt Sabinas kamp och skrivit en kommentar i hennes blogg. Därför tänkte jag tala om att jag startat en insamling på Cancerfonden. Den heter "För döda mammors barn. Till minne av Sabina Najjar."



För ett halvår sedan samlade vi i bloggvärlden in över 100.000 kr till Barncancerfonden till insamlingen jag startade under namnet "Den jävla idioten".



Du kan skänka 50 kr direkt genom att sända ett SMS med texten Besegra 9 till telefon 72900.



Sabina skrev flera gästbloggsinlägg i bloggen Enbart. Hennes sista var också en av de mest gripande. http://enbart.blogg.se/2009/january/090117-enbart-gb-av-sabina.html



Jag hoppas att du vill sända några SMS och skänka pengar till Cancerfonden. Kopierar gärna texten och sprid den vidare.



Tack för att du bidrar. Sänd en extra tanke till Sabinas små barn! http://mittlivsabina74.blogspot.com/



Här kan du också beställa hennes bok som nyss kommit ut "Livet kan inte vänta"



Peter PC Carlsson



2009-04-02 @ 22:05:19
URL: http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback