There´s nothing else I can say.. :)

Har en mysmåndag idag.
Började med att åka hem till Borg efter jobbet där jag fick massage i EN TIMME!! Förstår ni hur skönt det va?
Om hon öppnar en praktik har hon mig som kund iaf, det är ett som e säkert. :)
Tack gumman..

Sitter nu i min soffa och ska snart tända ljus, slänga på en film o bara mysa under min filt..
Denna kvällen är helig, för imorgon börjar allvaret.. (Ok, har tjuvstartat lite men imorrn sätter det igång på riktigt!)
Ska till Nautilus och prata med en instruktör där om mina mål osv. Är sjukt taggad och det känns så skönt.
Gnistan är tillbaka igen och jag älskart! :D



Ringde och beställde en "wallslogan" idag oxå... Ska ha den över teven och jag tror det kan bli riktigt bra!
Får ta kort på´t o visa sen när det e klart. ^^

Nepp, nu ska pysselfia fixa lite krubb, sen blire mooovie o mys.. ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varsågod gumman min! Härligt att få lite gratisreklam ;) Hoppas du fick en skön kväll sen! PUSS

2009-04-20 @ 22:48:36
Postat av: Mallan

Varsågod gumman min! Härligt att få lite gratisreklam ;) Hoppas du fick en skön kväll sen! PUSS

2009-04-20 @ 22:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback