Så, nu e man 25 då.. :)

Dagen efter min "stora dag". :)

Är hemma i Ekholmen nu för att plocka ihop det sista för att sedan officiellt kunna kalla mig stadsbo igen. ^^
Sov första natten i lägenheten inatt och det kändes jättebra, inga spöken eller konstiga grannar som härjade.. ;)

Gårdagen var toppen! Blev firad av pappa och brorsan. Gick till Ghingis och åt oss tjocka av buffén.
Jojjo kom över en sväng på dagen och grattade mig, vi stod på min balkong och skålade med pommac och njöt av solen! I fredags var Malin o Maléne här, hängde i soffan och mumsade chips och godis..

Känner mig redan "hemma" i lyan och inväntar nu telefon och internet på tisdag. SEN är jag iordning. Eller ja, nästan.. Väntar på sängskåpet som förhoppningsvis kommer i slutet av veckan. Yey! :)

Ska fortsätta stöka nu, vill hinna ut i solen lite oxå.
Mammsen och Kjella kommer imorgon och firar mig så det e full rulle här!

Tack för allt fint jag fått och för alla gratualtioner!
Ni vet vilka ni är och ni är UNDERBARA! :)

I Feel Alive Again.... YES.. ;)


Kommentarer
Postat av: Maléne

Vilken tur att din 25 års dag blev lyckad=) Visst var det inte så farligt att fylla 25? =D Allt är väl sig likt? =) Ps. Tack för i fredags! Puss puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback