A few days has past...

Måndag eftermiddag, halvsitter i soffan med laptopen i knät men inte länge till.
Snart ska jag ut och leta bord och tapeter! :)
Får nyckeln till lägenheten imorgon och sen är det bara att sätta fart så allt e klart till helgen. ^^

Helgen som var har förövrigt varit toppen!
I fredags var jag hos Erica o myste hela kvällen. Träffade deras lilla Edith oxå och hon har stulit mitt hjärta. Den ungen ska jag skämma bort ordentligt! :) I lördags hängde jag med dem på stan och själva "bortskämmandet" började redan då. Köpte en röd hello kitty tröja och ett par matchande jeans till. :)

Kvällen spenderades sedan hos Emelie och avslutades där.. Allt därimellan är lite av en dimma... Haha! Nae man sjukt kul hade vi. Dansade hela kvällen och haltade hem barfota vid trehugget pgr av skoskav.. Ujj.. :)

Gjorde inte många knop igår utan tog igen mig mest efter kvällen innan.
Har jobbat idag i vanlig ordning och allt har flutit på bra.
Är somsagt taggad på flytt nu o i veckan kommer jag att fixa o greja inne i stan. (förmodligen varje kväll..)
Det bara SKA bli klart till helgen. :)

Nu ska jag pudra näsan lite innan det bär av ut på vägarna på jakt efter lite möbler. ^^

Ha en underbar dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback