Weehoo!

"Positiva veckan"

Dag 1

Sitter på jobbet och har skoj, Har precis dragit i mig två mackor för jag missade att göra matlåda igår. Men vad gör det?
Det e ganska gott med smörgåsar tycker jag. :)
E skapligt förkyld med, fryser och har ont i huvudet. Men man kan ju vända på det istället och tänka att jag ska ju va glad över att jag har nått huvud att ha ont i.. ^^

Igår bokade jag biljetter till mig och min snutt till Oslo.
Amagadd vad jag längtar... Det ska bli så skönt att komma bort lite.. Jag blir borta en vecka och kommer hem den 12:e oktober. Nice.... ;)

Vad händer mer idag då?

Ska jobba lite till här tänkte jag och sen borde jag tvätta lite granna.
Ska bli kul. Hehe!

Nu ska jag läsa lite nyheter innan lunchen e slut!

Må så gott och kom ihåg,  "If you can dream it, you can do it...

PössPöss*


Kommentarer
Postat av: Fia

haha positiv vecka, vad smart! Vet att det finns nåt i USA där man har ett band på armen, sen ska man tänka positivt en månad o inte gnälla om nåt. Gör man det så får man flytta bandet till nästa arm o börja om.. nåt liknande sådär :)

Men idag haru ju lite fusk med vädret, jag har varit glad hela dan av solen :D

pussi!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback