Sverige VS. Norge

Back in Sweden..

Haft en kalasmysig helg med min snutt! :)
Kan inte beskriva hur gråmulen jag var inombords när jag satte mig på tåget hem till Sverige..
Suck o stön... Typ så vare...

Men men, klart det blir ett litet bakslag när man fått vara nära sin älskling några dagar.
Konstigt vore det väl annars?

Har stora planer iaf.. Hoppas på att finna kattvakt till mina små på någe vänster för då flyttar jag till Oslo i vår.
Hoppas det löser sig bara somsagt. Katterna är ju endå mitt ansvar och går det inte så gör det inte det..
Men jag ska fixa o trixa o se om jag får ihop det, brukar vara bra på sånt.. ;)

Ska snart ha lunch nu..
Ska äta vildsvinsgryta! (Fick maddes matlåda eftersom hon ska ta ledigt vid lunch).
Den såg riktigt god ut. ;)

På torsdag är det Ullrika marknad. Fick lite mersmak när jag var i Ljungsbro med Malin så jag ska försöka få med mig henne dit.. ^^

Annars vet jag inte vad som händer i veckan.. Jobba, träna, äta, sova...
Kanske fest till helgen?
Njaa, får se... Tar det som det kommer tror jag...

Vill helst va hos min gutt nu känner jag..

Kort kommer från helgen!

Nu är det jobb!

Pöss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback