Snipp snapp snuuuuut....

Så var dagen slut.. ^^

Träna eller icke träna.. Det är frågan..?

Städa eller icke städa...? Har inget val där tror jag... (Måste städa...)

Ska sitta bänkad framför teven hela kvällen tänkte jag.. Massa program jag ska se på raken!
Låter nästan lite för slapp nu tycker jag så det blir ta mig fan träning...
Tänker förövrigt skit helt i Sveriges match... Blir ju bara besviken hela tiden endå så det ger ju inget...

Imorgon ska jag träffa Mallan-bus iaf.. Ska bli skoj.. Blir nog över en fika skulle jag tro..
En tjejja hon pluggar med har inflyttningsfest i norrköping på fredag så det e möjligt att man hänger på dit..

Ska kolla när bussen går nuv.. Sen blir det hemfärd och gymmet..

Pöss påre*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback