Sleepy...

Är det bara måndag fortfarande?

Ja fasen det äre... Tjohej... :(

Aja, gick en sväng på stan efter jobbet, mest för att rensa tankarna lite från allt jobb.
Träffade på Elin så vi satte oss o tog en fika. Pratade lite om allt, semestern osv..
Det var trevligt. :)

Sen gick jag hem, stupade i soffan o har legat där tills nu typ.

Oscar har äntligen fixat internet i Norge så vi har "msnat" lite..
Känner mig lite snuttig ikväll.. Men snart så...  :)

Ska hoppa isäng nu tänkte jag. Ska banne mig upp tidigt imorrn. Kan jag inte få lyckas med det nångång?
Imorgon kanske...?

Skulle va skönt o gå skapligt från jobbet mitt. Ska träffa Fia imorgon o mysa lite med henne o hennes lilla kattunge.
Blir nog att käka nått gott oxå! :)

Just det, kom på en kul grej! (På tal om hallon...)
I lördags, i kön in till Harrys så träffade jag en tjej (Rebecka) som jag red ihop med i Ånestad när jag var liten.
Har inte setts sen dess och vi räknade ut att vi var tolv år då! :)
Hon har skaffat Islandshäst utanför Tallboda så mitt i fyllan så byter vi nummer och ska nu ut o rida nån dag.
Det roliga med det hela är att det kunde ha slutat med en sån dära fyllegrej o sen blev det inget av. (Ja. ni vet hur det är...)
Men idag stötte vi även på varann inne på Hemköp. Vad är oddsen? :)
Jag lovade iaf att höra av mig snart så vi kan åka ut till hästarna.
Himla kul faktiskt! Haha!
Jag har aldrig ridit på Islandshäst förut så det blir en ny grej, Har alltid velat prova att "tölta" oxå..
Hoho! Kommer se kul ut, säkert.. :)





Nae nu MÅSTE jag sova...

Sov gott o dröm fina drömmar...
Jag vet vem jag kommer att drömma om inatt... Snutt... ♥


PössPöss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback