Mina öron... :(

Mina öron har just nu flytt sin kos.. De meddelade mig nyss att de minsann"slutar" och hoppade ner på golvet o sprang ut från kontoret illa kvickt. De var trötta på allt "tjöt" i telefon sa dem.. :) Haha!
Så nu sitter jag här med mitt headset utan nåra öron...
Nae vars... (Såklart..)

Men seriöst.. Har suttit snart fyra timmar i streck o babblat med kunder.
Har inte gjort så mycket administrativt för det hinns inte med riktigt. :(

En kul grej är att det ringde en tjejja nyss som vill kolla på lägenheten.
Så torsdag kl 18 blev bestämt.
Hoppas hoppas hoppas hon kan ta den tidigare.. Vore himlans skönt faktiskt..
Men men, vi får se vad hon säger.. Hon kanske inte ens vill ha den :)
Skulle iaf tjäna enhel del pengar på att bli av med den så tidigt som möjligt.
*Hoppas hoppas*

Vad händer o fötter mer idag då?
Jaa.. Med den mördande mensvärken jag har så blir det nog bara att ta det lugnt i min soffa..
Har ingen ork riktigt känner jag till annat.
Ska dock unna mig nån go mat ikväll.. Vare blir vet jag inte än...

Det bästa av allt just nu är att det endast är fyra dagar kvar tills min älskling kommer hem.
Längtar såååå....... ♥
Ska bli så skönt att få somna i hans famn igen...

There is no better place...



Ska återgå till mitt jobb nu, ska springa ut o hämta mina öron med... ;)
Haha! Störd man eee...

Hade flott!

Pöss*


Kommentarer
Postat av: Fia

haha åsa!! nu är jag riktigt besviken på dig :D Vi skulle se "the mist" i helgen, men det var nog bland det sämsta jag sett hahah. Såg inte ens klart den. bläckfiskarmar o dimma? :P

Postat av: Åsa

Men va faan! :)

Slutet e ju hela poängen juee!

Slutet gör liksom filmen..



Man får ha lite fantasi... Kan hålla med om bläckfiskarmarna... Men bortsett från de så ären ju helt ok.. Tycker jag. ^^

2008-09-29 @ 18:41:49
URL: http://asajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback